| Jejak Si Pari-Pari |

Saturday, September 25, 2010

.: MR CIVIC 1.7 :.

Erm.. ari ni mcm biasa jadi suri rumah sepenuh masa.. biasa la hari sabtu tak kerja layan astro ngan anak2 kat umah. Serak gak ler suara melayan kerenah dua beradik tu. Adam dah ok dah... dah dengar cakap dan dah pandai cakap so senang kita tahu apa dia nak, masalah skang si kecik aqiel tu..perangai semenjak dua menjak ni makin lasak kengkadang menguji tahap kesabaran gak, tp bila dia wat muka ala2 comey tak bersalah tu tak jadi nak mengamuk..cian dia dah le tak leh nak cakap apa yang dia nak.. petang papa dorang balik kerja ngan sebeban makanan...keh keh keh..sy awal2 lagi dah order mee hailam. Makan samer2 layan tv best gak kengkadang.. adam tak makan, tak berselera kut baru bangin tido.. aqiel je lah duk mengunyah jer dari siang tadi. Nasi kerabu yg jiran bagi petang tadi pun tak terjamah lagi... nasi dalam periuk masak tengahari tadi pun ada baki lagi.. lauk? ikan singgang.. hahaha tu pun tapau punyer.. tak berbaloi la nak masak budak2 tu pun bukan banyak sangat makan nasi.. (atau mama dorang masak tak sedap? ngeh ngeh ngeh
Pas makan papa dorang mengadap PC kat dlm bilik sambil layan anak2.. (good! good! good! boley mama kemas aper yang patut) siap kemas dapur tengok dorang dah berpindah depan tv layan citer herbie.. adam le giler tahap tenuk citer2 bab drift & kete2 lumba ni..apa lagi, time sy la pulak layan tenet.. jenguk2 kat blog kengkawan lain.. pastu bukak2 facebook..aik!!! ada kena tagged 1 gambar dari papa mikhaeyl.. alamak... Encik 1.7 idaman hati dia ghupa nyer..  adeh!!! habis la.. sbb la tadi sengeh2 jer.. ghupa nyer kete idaman dia dah masuk.. siap tagged kakak ngan anak sedara sy kat kampung lagi tu.. bagi alert la tu kat orang kampung minta sponser.. hahaha!!! boleh tahan gak cuma kalu kaler itam mesti lagi menarik.. kata nyer kalu dapat kete ni sy kena bawak sbb keta ni kete auto.. no more excuse takut nak bawak kete.. boley ke sy bawak? cam tak cayer jer puan dieyana nak bawak kete...MR 1.7 ni lahir tahun 2005...light grey suam2 kuku jer kaler kulit dia.. bulan2 dlm RM850/= adeh!!! ni lagi satu wat sy pening2 lalat dengar.. tapi tak per la.. janji papa mikhaeyl suker, moga harapan dia tu akan jadi kenyataan ler.. 

2 comments:

noor afzan said...

wow..wow..kete civic la..
kak diey..
leh bawa saya jenjalan naik kete ni.

:: Mikhaeyl & Rafaeyl :: said...

wow..wow...wow... cam ner la kak diey nak bawak afzan jalan2, kalu kak diey sendirik pun harapkan orang lain bawak.. lepas ni afzan ajar kak diey bawak kete yer..hehe

| Kudut's Loyal Readers |


Powered By: Blogger Widgetstop commentators widget for blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...