| Jejak Si Pari-Pari |

Tuesday, March 20, 2012

Drama Budak Hingusan >>Penculikan Terbaru | Siti Nur Fatihah Binti Mahadi



Buang masa!!! Memalu dan menyusahkan mak bapak.. tu je yang kudut boleh katakan apa bila tertera khabar terbaru mengenai drama penculikan Siti Nur Fatihah yang dikatakan dilarikan 2 lelaki dan seorang perempuan ketika dier pulang dari membeli top up bersama adik2 nya.. kenapa kudut katakan ia drama.. sbb dalam kenyataan adik dier.. siti fatihah ni siap menjerit jerit minta tolong malah kepala siti nur fatihah ni siap dihantuk lagi oleh penculik... aper kes? harini  tup2 budak pempuan ni sendiri wat pengakuan yang dier lari ikut boypren... stress... stress luuuuuuuu!!! Tah aper nak jadi la dengan budak2 jenis tak fikir panjang mcm ni. Otak kat lutut ker? Jangan nanti betul2 diculik tak der sorang pun nak amik tahu. 
---------------------------------><---------------------------------------



Sama-sama kita sebarkannya. terutama rakan2 yang mempunyai kenalan di negara-negara jiran. Adik Nur Fatihah telah diculik dihadapan adik-adiknya Muhamad Syahmi Aiman dan Siti Nurul Aishah, 11 oleh 2 lelaki dan seorang perempuan yang memandu kereta honda berwarna ungu sewaktu mereka pulang dari membeli top up di kedai berdekatan rumah mereka.
Juga mohon rakan-rakan doakan keselamatan adik Nur Fatiha ini. Moga dia akan ditemui dalam waktu terdekat dalam keadaan sihat dan sempurna.

No comments:

| Kudut's Loyal Readers |


Powered By: Blogger Widgetstop commentators widget for blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...