| Jejak Si Pari-Pari |

Saturday, October 30, 2010

50 Bloggers Diperlukan

Mukaddimah.. berbicara tentang blogger, ekceli tak semua yang diluar saner mampu dan berkebolehan menjadi blogger kerana tak ramai yang rajin mencoret cerita dan mengarang kata2 apa lagi menghupdet entry tiap2 hari.Ada jugak yg bg alasan masa mencemburui dorang [masa pun ada sifat cemburu ek?].. malah ada blogger2 yg stop blogging bila dah kawin dan punya baby, tp bagi sy status bersuami dan punya anak bukan satu alasan, malah merupakan satu kelebihan bila mana kisah mereka mampu menghiasi blog kita.... buat kita tersenyum tiap kali menatap foto2 mereka... berkongsi gambar2 bahagia kita sekeluarga.. bukan kah itu indah?
Tapi bila dah jadi blogger pun wujud 1 lagi masalah.. publisiti.. keh keh keh....mcm sy jugak..waktu awal2 wujudnyer Kisah Jentoi dan Kudut neh sorang pun tak der jenguk blog sy.. that's why sy pernah berhenti sekerat jalan.. berblog di diari sahaja.. tp kini bila sy kembali.. alhamdulillah adalah rakan blogger lain yg noticed pasal kewujudan Kisah Kudut dan Jentoi ni walau tak sehebat RedMummy, tak sefemes Ben Ashaari atau se comey Irine Nadia Marcello nyer blog..blog picisan sy kini Alhamdulillah kian men'jadik' dan kengkadang di intai NuffNang...
Seperti blogger2 lain sy jugak tidak terkecuali dari xtvt blogwalking,sehingga la sy ketemu dengan entry tentang 100penulis. Terpanggil untuk mendapatkan info dan mula meng'google' 100penulis.com dan memang menarik.. alangkah bertuahnyer andaikata Kisah Kudut dan Jentoi juga boleh tersenarai samer... tapi layak ker Kisah Kudut dan Jentoi duduk sebaris ngan blog2 istimewa lain yg terpilih? Jadi kepada blogger2 yg ingin turut serta boleh la ke 100penulis untuk memenuhkan senarai mereka yg masih tinggal 11 kekosongan tu.. good luck!!!

No comments:

| Kudut's Loyal Readers |


Powered By: Blogger Widgetstop commentators widget for blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...