| Jejak Si Pari-Pari |

Saturday, February 25, 2012

Yahooo... 11 April cuti umum... Terbaeekkk!!!

Wah..pagi2 lagi kudut dah tersengeh sambil belek2 calendar company berkira2 untuk sambung cuti balik kampung.. hihihi... Sila amik perhatian yer.. 

11 April diistiharkan sebagai cuti umum sempena Hari pertabalan Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah yang dilantik sebagai Yang di-Pertuan Agong ke-14 pada 13 Disember lalu, menggantikan Sultan Mizan Zainal Abidin yang tamat tempoh pemerintahan pada 12 November 2011.dan seluruh negara akan bercuti...
Pengisytiharan hari kelepasan am ni dibuat berdasarkan Seksyen 8 Akta Hari Kelepasan Am 1951 (Akta 369) bagi Semenanjung Malaysia dan Wilayah Persekutuan Labuan. 
Jadi jika teringin nak cuti panjang boleh amik cuti pada 09 dan 10 April jugak.. hahhaha [hasutan syaitonirrajim].. tp harap2 tak der le kes kena replacement lak pada keje pada hari sabtu.. ye le .. mana ler tau kan? lain company lain caranya..kita yang makan gaji ni terpaksa le ikut jer.. huhuhu. 
So sila remark semua calendar disekeliling anda.. tak kira di dinding, di diari, dlm smart fone.. fone zaman batu atau dimana2 je ... agar anda tidak mengigau pada 11 April tu bangun awal bersiap gi kerja dan dalam perjalanan korang cakap 'wah.. lengang giler jalan hari ni. cuti sekolah ker?' ....

No comments:

| Kudut's Loyal Readers |


Powered By: Blogger Widgetstop commentators widget for blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...