| Jejak Si Pari-Pari |

Saturday, December 18, 2010

Pekena Satay Kajang Lagi

Hari ni sabtu.. seharian ngan mikhaeyl dan rafaeyl kat umah.. jadi suri rumah sepenuh masa tp x mcm suri rumah pun.. keh keh keh.. temankan dorang main games.. main kejar2... tido samer2.. layan tenet sorang2..makan  samer2 walau pun lagi banyak masuk mulut mama dorang dari mulut dorang... hehehe.. bahagiakan kalu tiap2 hari pun leh wat rutin cam neh.. pagi2 tadi jentoi dah belikan nasi lemak ngan kuih muih utk bekalan kitorang.. ngeh ngeh ngeh..jentoi mmg memahami kesukaran dan tekanan emosi seorang surirumah hehehe..

Belah malam after jentoi balik kitorang jalan2 cari pasal di malam minggu.. heheh.. pekena satay buat sekian kali nyer.. kali ni kitorang redah highway ke Kajang. Tapi kitorang makan kat port lama.. port baru cam penuh jer sampai ke tingkat atas...alahai..yg tak best nyer kat situ ader banyak lak gerai jual kete2 mainan yg kecik2 sampai ke bapak nyer kete.. apa lagi terpaksa la kitorang gunakan kepakaran psikologi untuk meredakan amukan si mikhaeyl.. erm... 
After makan terpaksa gak melayan kerenah dier.. terkena lak malam neh ada event kat stadium tepi Restoran Hj. Samuri tu.. siap ader kete mainan untuk disewa lagi.. RM2/5 minit.. 2 kali lebih murah dari kat Jusco Bukit Raja.Lepas main kat playground kasi dier can 5 minit pusing ngan kete tuh.. tu pun x puas hati lagi.. ish!!! tensy betul lerkan.. dah main 10 kali pun x puas2 lagi... akhir nyer dpt gak di pujuk.. amin... masuk kete adik dier dngn sekelip mata jer tido. letih kut... samer ler kitorang pun rasa cam dah tak sempat nak capai bantal..ngantuk giler.. perut lak kenyang.. apa lagi zzzzzzzzzzzzz.....

2 comments:

.:padie_eyla:. said...

haha. cute kan prangai budak2. agak nya kite camuh tak. haha =p

:: Mikhaeyl & Rafaeyl :: said...

tapi penat gak nak melayan nyer... huhuhu

| Kudut's Loyal Readers |


Powered By: Blogger Widgetstop commentators widget for blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...